TAGowanie zakazane.

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 24 Maj 2003, 00:12:47 CEST

On Fri, May 23, 2003 at 05:27:35PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Tylko zauważ prosze że podział na moduły z kernel.spec i te inne wynika z
> tego że nei sa one dosatrczne ze żródłami kernela.
> W module helpera d osvga nei dizeje się nic od niemal samego początku.

Trochę się dzieje - całkiem niedawno doszły rzeczy związane z i810
i przerwaniami.
Oraz wsparcie dla 2.5 i devfs-a.

I pewnie będzie się działo, bo część związana z przerwaniami jest
zależna od karty (zawiera m.in. listy PCI ID kart kilku firm).

> sumie po pewnym etapie rozwijanai tego po za kernerlem nei ma sensu tego
> trzyamć osobno bo nikt już nie będzie nad tym praciował bo i nei ma nad
> czym. Aanlogicznie jest z innymi modułami.

Niektóre rzeczy włączone też rozwijają się szybciej i czasem wygodniej
jest używać z oddzielnych modułów. Np. i2c.

W domu akurat nie używam dystrybucyjnego jądra, to w ogóle wyłączyłem
budowanie i2c razem z jądrem i używam wersji z i2c.spec.