SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Nie, 25 Maj 2003, 18:38:55 CEST

> Aktualnie nie ma też prawidłowego glibca. To co, zepsuję Xy to się
> może poprawi? A jak nie to psujemy resztę, aż do wyczerpania
> działających pakietów?

Jasne. Skompiluj glibca na naglowkach 2.2. Na pewno cie sposob jego
dzialania zadowoli.
A jak nie, to podaj nazwe speca/brancha, z ktorej mozna zbudowac pakiet z
naglowkami do 2.4. Na wszystkie buildery.

> W zależności od nagłówków w tej chwili mam różne zachowanie icewm.
> Chcesz powiedzieć, że przy 2.6.x, które ma się jeszcze bardziej różnić,
> nic się nie rozjedzie? Nie żartuj...

Kto mowi o 2.6 ?
Ten poziom roznic mozna zalatwic numerem wersji glibc-kernel-headers i
Requires. Ale uwazam, ze pilnowanie tego na poziomie rev. moze sie odbywac
recznie.

Wystarczy w glibc-devel dac R: glibc-kernel-headers
i Conflicts na zbyt stare wersje.

Zgadza sie, ktos, kto bedzie grzebac w glibc/puszczac na buildery musi tego
pilnowac.

> Nie było na ppc, teraz nie ma na żadną arch. Tak więc każdy nie-ppcowiec
> nagłówki miał, a teraz nie ma. Ciekaw jestem, co się kryje w tej
> metodzie 'naprawiania'.

Szczrze mowiac nie dziwie mu sie. Pominiecie ppc teraz powoduje, ze potem
bedzie musial wszystko powtorzyc na pozostalych arch. Zeby sie zasoby nie
rozjechaly.

> Dlatego piszę. Pójdzie na buildery glibc rel. 3 i żegnaj środowisko
> devel.

Co za roznica? Na razie zadne nie poszlo.

> Psucie pakietów to przybliżanie do bootstrapa? To ja wolę od takiej
> distro trzymać się z daleka.

Nie psucie, tylko rozwijanie dwutorowo.
Jak nikt z ppc-owcow nie wskaze drogi poprawienia kernela, to moze wczesniej
uda sie glibc-kernel-headers doprowadzic do porzadku.
Zmiane w glibc mozna cofnac jednym ruchem reki.

BTW1: gcc-ada sie chyba wyjasnilo ;)
BTW2: mysle, ze to co sie wlasnie w tym watku dzieje mial kloczek na mysli
      krytykujac nest: wszystkim nest do glowy uderzyl i nikt juz (prawie)
      sie nie chce zajmowac Ac.

  phone (48)(58) 347 14 61