TAGowanie zakazane.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 24 Maj 2003, 11:04:09 CEST

On Sat, May 24, 2003 at 10:18:00 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> %post od tego jest.
> Wystarczy s/<foo>/<foo>-fixed/ na modules.conf.

Kolejną brednię bezmyślnie piszesz. Jeśli ktoś ma dwia kernele do wyboru
na starcie, to taką zmianą rozpieprzasz mu ten drugi.
Abstrahując już zupełnie od tego, że w modules.conf tej prawidłowej
nazwy może w ogóle nie być.
A, nie sil się na pisanie, że nie potrzebujeSZ dwóch kerneli do wyboru.

> Wymyśl coś inengo .. wymyśl cokolwiek co zmieniałoby obecny stan rzeczy
> tak żeby możnabyło nad tym dyskutować.

Mam dla Ciebie propozycję - napisane maile wysyłaj po 24h kwarantanny.
Bo zaczynasz pisać jak niedoświadczony szczeniak, który nie widzi (albo
nie chce widzieć!?) problemów, jakie stwarza.
Zdecydowanie to poprawi obecny stan rzeczy na tej liście.

> Zajrzyj do updates/security. Zastanów się czy tak być powinno.

Działa, nie ruszaj - zasada MacGyvera, na którą się powołujesz.
Ludzie nie mają problemów, sami je sobie stwarzają - zasada Twoja.

Zastosuj się do nich.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/