pcmcia-cs i network

Sob, 24 Maj 2003, 12:48:11 CEST

On/Dnia Sat, May 24, 2003 at 01:10:49AM +0200, Krzysiek Taraszka wrote/napisał(a)

> Jak ? jesli mozesz popraw i wzoc w repo, trafi do updates/general ...
Też nie bardzo mam pojęcie jak :/ Nie ma możliwości stwierdzenia, że
eth0 to sieciówka pcmcia przed jej włożeniem do slotu.

Z kolei przesunięcie startowania pcmcia przez network jest jeszcze
gorszym rozwiązaniem bo wtedy kompletnie się rozjadą nazwy
poszczególnych sieciówek.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux