TAGowanie zakazane.

Sob, 24 Maj 2003, 12:58:01 CEST

On Sat, 24 May 2003, Bartosz Taudul wrote:

> Idź do lekarza.
>
> Za chwilę ludziom znudzą się Twoje brednie i zaczną Cię po prostu
> ignorować.

Wymyśl coś lepszego. Dyskusja to rozmowa w której występuje wymiana
argumentów. W tym wypadku poprostu wystarczyło wymienić poprostu
przynajmniej jeden scenariusz kiedy by to przeszkadzało w czymś.

Odpowiadanie na listy Twoje, Tomka i jak i Pawła czy jakiekolwiek inne
które zaczunaać się od ptrzembuły typu "to jest durne"/"to jest
głupie"/"ma to w dupie" czy inne ostrzegam że od tej pory nawet nie
doczytam do końca tylko od razu skasuje.

kloczek
PS. Za kawałek zapewen ktoś sobie przypomni to co napisałem i
przetworzy to na że sobie coś ubzdurałem i chcę coś jeszcze tu wprowadzać
nie zauważajać że coś takiego jak powyższe to poprostu wymyslona na
poczekaniu propozycji rozwiazanie nie koniecznie do końca przemyślana nad
której poprawnością dopiero trzeba się zastanowieć.