TAGowanie zakazane.

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Sob, 24 Maj 2003, 16:26:29 CEST

Dnia sob 24. maja 2003 15:04, Tomasz Kłoczko napisał:

> Pytanie takie jak i odpowidź na nie nie jest dla mnie ważne. Dużo
> wazniejsze jest to jak ma być to robione i czy jest to zrobione możliwie
> dobrze. Dobrze zrobione zasoby będą tak samo przydatne mi jak i
> komukolwiek innemu komu przyjdzie z tego skorzystać.
 *cos* robisz. Nie wiesz _po_co_ , nie wiesz _dla_kogo_ i w tych warunkach
twierdzisz , ze chcesz to robic dobrze (sic!)
dobrze wg jakiego kryterium....echh lepiej nie bede komentowal
moze tylko dodam , ze prezentowany przez ciebie model kernela maksymalnie
utrudnia dokladanie do jadra dodatkowych ("wlasnych") modulow lub uzywanie
niestandardowego kernela. Wdodatku to jest jedno z _zalozen_ twojej
koncepcji.
slililem sie by nie uzywac przymiotnikow :(