TAGowanie zakazane.

Sob, 24 Maj 2003, 19:01:48 CEST

On Sat, 24 May 2003, Robert Kurtys wrote:

> a ciaglosc ma dotyczyc binarek i konfigow, czy plynnego przejscia w sensie
> kompilacji od ra do ac, bo jesli to drugie to znow sie zapytam PO CO?

Ciągłosć ma dotyczyć zachowania takiej formy kolejnej wersji w której
przejście z poprzedniej będzie bezkonfliktowe i deterministyczne.

Co do tego po co to robić to spytaj się osóby które mają systemy
produkcyjne które są oparte o 1.0 które prędzej czy później zapewne bedą
przestawiane na koleją wersję PLD. Osoby te zapewne Ci powiedzą że nie
będa chciały budzić sie z koszmarem w nocy że mając system oparty o 1.0
będą musiały być przygotowane na dowolną niespodzianke przy przejsciu na
nowszą wersje i to tylko dlatego ze przy kompletownaiu tejże kolejnej
wersji nie zadawaliśmy sobie trudu żeby takie przejście było możliwei
naturalne, gładkie i pozbawione błędów.

PLD 1.0 zyskało sporo użytkowników dzieki temu że przykładowo w pakietach
zostało zawarte sporo regół dzięki którym była możliwia dość płynna
migracja z RH. Utrrzymanie tego typu przygotowania takze w 2.0
niewątpliwie bedzie stymulować dalsze poszerzanie grona uzytkowników PLD.
Jezlei ktoś bezie miał chęć dodawanai regół Obsoletes/Provides na potzreby
np. MDK (też juz jest ich sporo a pakietach) to nie mam nic przeciwko temu
żeby wrecz nawet jawnie zapewniać że próby przejscia z konretnej wersji
MDK czy RH były przeprowadzane ize zostało tu doczyszczone dokładnie tyle
ile się dało żeby taka migracja była bezbolesna.