TAGowanie zakazane.

Sob, 24 Maj 2003, 20:48:20 CEST

On Sat, 24 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Zapominasz o tym, że cel determinuje pewne rozwiązania techniczne.

Nie koniecznie. Dróg do celu może być wiele. Pewne rzeczy pozostają
kwestią wyboru. Pewne wybory mają konsekwencje doraźne i długofalowe.

Jeżeli użyty sirodek techniczny będzie bardziej skomplikowany niż ten
użyty doraźnie to badź pewny że nie będę się starał niedpuścić do zmiany
doraźnej o ile będę tylko mógł przewidzieć takie kwestie.