TAGowanie zakazane.

Sob, 24 Maj 2003, 21:48:43 CEST

> Nie koniecznie. Dróg do celu może być wiele. Pewne rzeczy pozostają
> kwestią wyboru. Pewne wybory mają konsekwencje doraźne i długofalowe.

To dlaczego w przypadku kernela preferujesz jedna z nich, co do ktorej sa
*powazne* zastrzezenia natury technicznej? Nie dajac przy tym dostatecznego
uzasadnienia merytorycznego (tzn. takiego, ktore zdolaloby przekonac
*kogokolwiek* z oponentow)? Uwazasz, ze wszyscy, ktorzy sie z toba w tym
momencie nie zgadzaja sa *przeciwnikami* PLD?

W przypadku, gdy masz zastrzezenia do jakiegos rozwiazania wymagasz od
innych, by przekonali _ciebie_. Zastosuj wiec w tym przypadku te sama zasade
w druga strone.

> Jeżeli użyty sirodek techniczny będzie bardziej skomplikowany niż ten
> użyty doraźnie to badź pewny że nie będę się starał niedpuścić do zmiany
> doraźnej o ile będę tylko mógł przewidzieć takie kwestie.

I znowu ogolniki, a malo konkretow. Co to znaczy "będę się starał
niedpuścić" ? Bedziesz podejmowal dyskusje merytoryczna, formulowal zakazy,
czy zabieral rw?

Co do meritum, czyli kernela i wszystkich modulow w jednym specu, to mi to
nie przeszkadza pod trzema warunkami:
- nie bede potrzebowal w tym grzebac (pewnie nie bede, bo rzadko uzywam
  spakietowanego kernela)
- stwierdzimy, ze nie zalecamy upgrejdu przez modem (ja tego nie robie)
- system bedzie dobrze wspolpracowal z niedystrybucyjnym jadrem.

  phone (48)(58) 347 14 61