glibc-kernel-headers

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Nie, 25 Maj 2003, 13:19:17 CEST

On Sun, May 25, 2003 at 11:00:57AM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Właśnie zajrzałem do glibc.spec. Nasz geniusz kloczek ROZPIERDOLIŁ to,
> co było dobrze, zastępując to czymś, po pierwsze: _z założenia_ ŻŁYM,
> ignorując głosy tych, którzy mają choć blade pojęcie o tym, a po drugie:
> NIEDOKOŃCZONYM. Teraz mi powiedz [tu masa inwektyw mi się ciśnie pod
> palce, ale oszczędzę tego wszystkim], jak bez tego pieprzonego
> tagowania, którego zakazujesz w swej nieograniczonej tępocie, ktoś ma
> sobie zbudować DZIAŁAJĄCE glibce!?
Dobra. Powoli zaczynam mieć dość szarogęszenia się tego [...]. Czy ktoś
może mi polecić dystrybucję która:
1. Będzie aktualna tak jak nest, czy też przyszłe ac, które teraz jest
   blokowane przez Tomasz Kłoczko,
2. Zapewni mi swobodę dokonywania rozsądnych zmian w ramach zasobów
   dystrybucyjnych/dodawania nowych pakietów,
3. Będzie miała budowane w miarę szybko pakiety binarne,
4. Będzie pozbawiona czynników typu Tomasz Kłoczko?

wolf
--
  Bartek   .  - Żeby było kilka ocen, a ja i tak wiem komu jaka ocena
  Taudul   :    przysługuje.