TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Nie, 25 Maj 2003, 15:56:47 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> no nieee - odpowiadaj na konkretne pytanie...
> To jest żadna odpowiedź. Z cvs-u mozilli też możesz kompilować.

Rozumiem, że chodzi o odpowiedź dlaczego 1.0 mi nie odpowiada?
Moduł poczty jest 1.0 mocno niedopracowany. Chatzilla w 1.0 obsysa.
No i mnóstwo przydatnych dodatków w interfejsie przeglądarki pojawiło
się w tak zwanym międzyczasie.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/