SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 26 Maj 2003, 15:19:56 CEST

Dnia pon 26. maja 2003 11:19, Tomasz Kłoczko napisał:
> On Mon, 26 May 2003, Jakub Bogusz wrote:
> [..]

> Wszystko jest w kernel-source.
> Dla dystrybucji nie ma to znaczenia czy jest to w jednym pakietcie czy w
> dwuch i dlatego lepiej jak bedzie w jednym. Ktoś kto bedzie miał wąłsny
> kernel to albo kompilował go z ze źródeł z pakietu dystrybucyjnego i tylko
> pliki nagłówkowe nie sa mu potrzebne, a jezle ikompilwał z własnych źródeł
> to nie będzie potzrebował nawet plików nagłówokowych z kernela
> dystrybucyjnego.
> Tego typu scenariusze są podstawą do tego żeby to mogło być dostarczane w
> [...]

Zle.
kernel-headers ma zostac.
Dwa argumetny ZA:
1. utrudnia to niesamowicie zycie userom
(pomysl ze jestes modemowcem .... i chcesz np samemu sobie zbudowac cos do
kernela, i co teraz ? ssanie przez modem kernel-source to katorgia ... na
cdku nie masz bo ... instalowales z miniISO ....)
2. utrudni nawet mi pracę (czasem przed wlaczeniem czegos duzego staram sie to
przebudowac, a ssanie kernel-source zawsze bylo dla mnie nie lada wyzwaniem
(gdy bylem modemowcem, potem na SDI (duzy ruch sie generowal na tak slabym
laczu zawsze ..), obecnie na DSL moze byc .. ale pomyslmy tez o innych ...))

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/