TAGowanie zakazane.

Pon, 26 Maj 2003, 09:30:47 CEST

On Mon, 26 May 2003, Paweł Gołaszewski wrote:
[..]
> Nie, to ty się nie ośmieszaj (skoro już w tym tonie mówisz). Pomijasz
> tutaj "drobiazg", nazwijmy go "p", czyli przygotowanie pakietu. Który to
> czas będzie _znacznie_ dłuższy przy twoim rozwiązaniu.

Paweł bzdury wypisujesz i to po raz juz któryś z rzędu, bo ignorujesz inen
rzeczy.

Pomijasz jeden fakt o którym TUTAJ pisałem juz WIELOKROTNIE i nie wiem
już w sumie co robić zebyś wreszcie przeczytał to co pisałem juz tyle
razy. Kernel zawira zasoby które mocno wpływają na to że system bardzo
czesto nei tyle dział kulawo co wogóle nie działa. Tzreba to poprawiać.
Poprawke tych każdego tygodnia mozęsz znaleźć juz tylko na k-l
kilkanaście. Generować nowy kernela w zwiazku z tym możesz raz w tygodniu
czy nawet częściej.
Za każdym razem będziesz musiał DODATKOWO pilnować innych pakietów które
nie mają zwiazku z kernelem azle na ftp musża pojawić sie SYNCHRONICZNIE.

Wiem że z Twojego punktu wodzenai te zasoby porostu sie pojaiwaja i nie ma
w tym niczego tryudnego. Otóż TO własnie utrudniać bedzie czeste
wypuszczanie kernela w trakcie pracy nasd nim.
Tak będzue ie sie dziać w trakcie pracy nad kolejna wersja dystrybucji.
Tak też będzie w trakcie konserwacji akutualizacji do wydanej wersji.
Za kazdym razyme wogółę kernela bedzie dyndać kilo kitu tylk odlatego że
przyjeliśmy TAKIE A NIE INNE ZAŁOŻENIA, które wystarczy tylk ozmienić żeby
owe kilo kitu przestał dyndać.

Nie mam zamiaru prowokować na ftp kolejncyh pomyłek wynikajacych z tego ..
Mam zamiar uprościć to do stanu jaki tylko jest możliwy.

Jeszzcze raz: kernel to zasób kluczowy dla jakości całości. Nałeży zrobić
tyle ile sie da ana nawetr neico więcej żeby powstała ścieżjka z minimum
utrudnień dla tego zasobu. W przeciwnym wypadku mamy inne sprżerzenie
zwrotne .. kernel dystrybucyjny nie jest najlepszy z możliwyuch do
osiągnięcia -> nalezy budować go w wielu przypadkach samemu -> kernel
dysrybucyjny z czsem staje się jeszcze gorszy.

Nie chcesz o tym mysleć ? .. Towja sprawa ale nie mów mi też że tego typu
rzeczy są pomijalne na poziomie robienia DYSTRYBUCJI bo to będzie niczym
chowanie głowy w piasek.