kernel bylo [Re: SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)]

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 26 Maj 2003, 10:11:32 CEST

On Mon, May 26, 2003 at 08:17:41AM +0200, Wojciech Sas Cieciwa wrote:
> On Sun, 25 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
> >

> Jakiego kernela ma nie byc na PPC ??
> IMHOI brakuje tylko kernela na AXP, bodopiero w piatek dostalem
> wjazd na maszynke ...

Mi się udało zmusić coś między 2.4.20-6 a 2.4.20-6pl2 do zbudowania na
alphę...
Metoda:
- włączyć linux-AXP.patch w linux-2.4.20-AXP-EXPORT_SYMBOL.patch
  (zmienia te same fragmenty, ten drugi robi "undo" jednej zmiany
  z pierwszego)
- wywalić z linux-2.4.20-AXP-EXPORT_SYMBOL.patch jeden fragment już
  zawarty w 2.4.20-ACL-0.8.56.patch

- wyłączyć CONFIG_ATM_AMBASSADOR, CONFIG_BLK_DEV_DAC960,
  CONFIG_SCSI_NCR53C7xx (to pierwsze raczej mało bolesne, gorzej z dwoma
  pozostałymi...) albo poszukać workaroundów, albo użyć gcc 3.x (gcc
  2.95 się sypie na tych modułach)

- dodać poprawkę na i2c - brak #include <asm/param.h> (albo jakiegoś
  #includującego to - chodzi o definicję HZ) w i2c-velleman.c

Na razie nie wiem, czy dla 2.4.20-6pl8 zmiany są takie same.

No i inna sprawa, czy takie jądro wystartuje - jak na razie nie było
chyba jądra na alphę z initrd, które by zadziałało.