TAGowanie zakazane.

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 26 Maj 2003, 13:46:49 CEST

On Mon, 26 May 2003, Bartłomiej Ogryczak wrote:
> Np. łażenie po wątkach za pomocą 'next unread'. Skaszanione. Dopiero w
> 1.2 naprawili.

hhhmm???
Naciskam "n" i działa mi jak należy... Co tu niby nie działa??

> Od 1.2 w górę całkiem przyzwoicie działa.

...co nie zmienia, że i tak jest protezą...

> Istotne dla użytkowników Mozilli.

Mylisz 2 rzeczy.
Jako użytkownik chcesz mieć najnowszą świeżynkę.
Z drugiej strony chcesz mieć nie-walące się i pasujace do siebie programy.

To drugie jest zadaniem stabilnej gałęzi.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...