TAGowanie zakazane.

Pon, 26 Maj 2003, 14:57:46 CEST

On Mon, 26 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> Ale pojawia sie inne pytanie: po co wowczas w ogole cvs ?

CVS jest nam potrzebny do pracy nad pakietami. Conajmniej Wojtek w
pierwsym momencie keidy rzuciłem hasło "bk" zrozumiał to że chodzi mi po
głowie _zastąpienie_ cvs przez bitkeepera .. NIE .. NONSENS ..
NIEPOROZUMIENIE .. nawet mi to przez na chwile nie sie w głowie nie
pojawiło.

bk jest nam jeżeli już potrzebne *tylko* do pracy nad poprawkami do
kernela. W tym konteśccie nei ma tu mowy o "zamiast" a tylko repo bk
pojawia sie jako uzupełnienie całości.
CVS świetnie się sprawdza przy pracy nad pakeitami i tak zostanie na
pewno jeszcze przez długi czas. Sam nie widzęe na razie żadnej potrzeby
zmieniania tego.