SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pon, 26 Maj 2003, 16:24:54 CEST

> On Mon, 26 May 2003, Krzysiek Taraszka wrote:
> [..]
>
> Myślę sobie ze modemowców jest coraz mniej i coraz mniejszy sens ma
> uwzględnianie tego faktu że tacy ludzie jeszcze istnieją.

Nie przyjmujesz mojego istnienia do wiadomosci? Fajnie ;)

Moze zrobimy glosowanie wsrod developerow PLD, to sie ujawnia ?

> Chodzi o to że to mozna uwzglednaić w śród innych rzeczy ale podnoszenei
> tego jako główny argumen jest takie sobie.
>
> Ktoś kto bedzie chciał rozwijac jakis kawałek kernela może nawet
> nagłowkikernela pozyskać z nieskończonej ilosci inncyh miesc. W przypadku
> Polski jest to choćby stado płytek dostarczancy hz czasopismami.

Ale niekoniecznie bedzie to kernel PLD. Jak zauwazyles "nieco" sie rozni od
waniliowego.

[...]
> Ktoś kto będzie rozwijał kawałek kernela *niemal pewne* jest że nie tylko
> pliki nagłókowe będzie potrzebiował :)

Ale jak bedzie musial sobie skompilowac modul do winmodemu, ktorego
integralna czesc jest tylko w postaci binarnej, to mu naglowki kernela
wystarcza.
A to wsrod modemowcow czesta przypadlosc. Ile %% obecnie uzywanych modemow
to nie sa winmodemy ? :(

  phone (48)(58) 347 14 61