Manifest zmian

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 29 Maj 2003, 17:09:42 CEST

On Thu, 29 May 2003, Michal Kochanowicz wrote:
[...]
> Proszę o przykład projektu sterowanego demokratycznie, który rozwija
> się z powodzeniem. IMHO projekty z silnym liderem o dużych uprawnieniach
> rozwijają się najlepiej. Dodam że z liderem (czy jak kto woli
> maintainerem), którego można wybrać "demokratycznie".

Slusznie zauwazasz _WYBRAC_ demoktarycznie ....

[...]

> Wooow. A o jakichś kolegach z podwórka nie zapomniałeś? Bo widzę tu
> osoby, które z PLD od dawna nic wspólnego nei mają i ciekawy jestem
> czemu się tu znalazły?

Pokaz mi te osoby ????

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}