TAGowanie zakazane.

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 26 Maj 2003, 18:49:35 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> hhhmm???
> Naciskam "n" i działa mi jak należy... Co tu niby nie działa??

Idzie do następnej wiadomości w skrzynce zamiast do następnej w wątku.

> ...co nie zmienia, że i tak jest protezą...

Protezą czego? Zresztą nie ważne. Wierz mi, ludzie tego używają.

> Mylisz 2 rzeczy.
> Jako użytkownik chcesz mieć najnowszą świeżynkę.

Nie. Jako użytkownik chcę mieć w miare świeżą stabilną wersję.

> Z drugiej strony chcesz mieć nie-walące się i pasujace do siebie programy.

Toż już pisałem, 1.2.1 i 1.3 są _stabilne_. W CVS-ie jest spec dla 1.4a
(właściwie nie wiadomo dlaczego, bo na Mozilla.org jest już od dłuższego
  czasu 1.4b).

> To drugie jest zadaniem stabilnej gałęzi.

Czego doskonałym przykładem jest KDE 3.0.4 ze stabilnego Ra, walące się
na każdym kroku vs. 3.1.1a z RaPacka, które pracuje bardzo stabilnie.

bart
--
            Ten się śmieje ostatni, kto myśli najwolniej.
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/