Manifest zmian

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 29 Maj 2003, 17:56:27 CEST

On Thursday 29 of May 2003 17:42, Michal Kochanowicz wrote:
> Ale nie pasujące do oficjalnego oświadczenia. Takie nie powinno być
> emocjonalne.

A tam... to nasze brudy, a nie press release.

> Mylisz się... :(

Hmmm... Sporo osób miało takowe, a były one czystą stratą czasu. Było ich
niezliczenie wiele... Za dużo.

> ???

Ech... serek i agaran mają konta, bo jakoś nikt specjalnie nie poparł decyzji
kloczka o ich usunięciu. Serek nadal commitował do repo, tylko spod innego
konta, a agaran postawił nowe repozytorium.

> A co oni zrobili z x86/ppc?

O ile mi wiadomo zablokowali kloczkowi dostęp czy coś w tym stylu.

> PS. Proszę nie odpowiadać prywatnie.

Nie zwróciłem uwagi, że reply-to nie był ustawiony... i się zastanawiałem,
czemu mój mail nie doszedł :)