cdrtools.spec

Czw, 29 Maj 2003, 19:18:23 CEST

> Jako, że przez ostatnie kilka dni byłeś jedynym commitującym do starego repo,
> więc brakuje większości z twoich commitów z tego okresu. Z drugiej strony
> biorąc pod uwagę ilość commitów na nowy i na stary przez ostatni tydzień, to
> można stwierdzić, że to stary jest mocno nieaktualny :)

Skoro *ktos* dopuscil do rozjechania sie repozytoriow, poczekam, az
ten *ktos* doprowadzi to do porzadku. Chyba, ze ta zasada w PLD nie
obowiazuje i okaze sie, ze to JA jestem winny, bo powinienem wywrozyc sobie
z fusow adres nowego repozytorium.

Zadalem konkretne pytanie o date/godzine i oczekuje konkretnej odpowiedzi.

  phone (48)(58) 347 14 61