distfiles

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:18:39 CEST

Dnia czw 29. maja 2003 18:51, Mariusz Mazur napisał:

> Po prostu repozytorium nie stoi teraz na jakimś megałączu (chociaż to się
> może zmienić, bo RMF bodajże kombinuje maszynkę w ICMie), więc ewentualne
> locki były by jeszcze dotkliwsze niż teraz. No a skoro już i tak robimy
> zmiany (choćby czyszczenie kont), to się wprowadziło distfilesy.
> Co do przedyskutowywania, to niestety kilka osób zostało z możliwości
> dyskusji wyłączone, no ale niestety... zasady konspiracji. Imho projekt
> jest całkiem dobry, a jeśli masz do zaproponowania jeszcze jakieś poprawki,
> to czemu nie.

bosze swięty, wy ludzie jesteście chyba slepi i glusi na to co sie wam k*
gada.
Uniwersytet Slaski posiaga mega zasoby z klastrem wlacznie + zaj* wyjscie w
swiat.
Padla propozycja aby przeniesc tam zasoby (Ra) z ep09 (pamietam i mam log z
rozmowy z Marcinem na IRCu), no i jak zwykle olewka na maxa ..
nie wiem co sie z wami dzieje ...
Propozycje wysunał mi Michał J. Podyma (to on zalatwial sprawy na UŚiu).
Na dzien dzisiejszy jest propozycja przeniesiena PLD Security teamu na te
maszyny (pomysl PLD Security Team "Reaktywacja", wstepne prace nad
Announcerem + bazą Michal juz rozpoczął)
Tak wiec liczę nad oddelegowaniem albo wskazywaniem adresu security.pld.org.pl
i/lub security.pld-linux.org na zasoby ktore przygotujemy ...

Tak wiec i distfiles mysle ze mozna by na UŚ przenieść, co ty na to misi3k ?
Co na to UŚ ?

PS.
Wstępnie o zasobach UŚ wiedzial rowniez ankry, o dalszych
pomyslach/pracach/opiniach nie informowalem go, za co przepraszam

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/