distfiles

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Czw, 29 Maj 2003, 19:29:29 CEST

On Thu, May 29, 2003 at 07:18:39PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:

> bosze swięty, wy ludzie jesteście chyba slepi i glusi na to co sie wam k*
> gada.
> Uniwersytet Slaski posiaga mega zasoby z klastrem wlacznie + zaj* wyjscie w
> swiat.
> Padla propozycja aby przeniesc tam zasoby (Ra) z ep09 (pamietam i mam log z
> rozmowy z Marcinem na IRCu), no i jak zwykle olewka na maxa ..
> nie wiem co sie z wami dzieje ...
> Propozycje wysunał mi Michał J. Podyma (to on zalatwial sprawy na UŚiu).

sprostowanie, pismo zostalo skolejkowane (czytaj nie dostarczone wladzom
uczelni) bo nie bylo zainsteresowania, wrecz glosy ze nie ma potrzeby
to sprawe odlozylem

ps. sprzet caly czas stoi i czeka ;)

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> [http://f.com.pl] SySadmin w R-H.PL
printk("Penguin %d is stuck in the bottle.\n", i);