[malekith@pld-linux.o

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Czw, 29 Maj 2003, 20:03:01 CEST

On Thu, May 29, 2003 at 07:52:50PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Commita *czego* ?

Speca.

> Chodzi mi o sytuacje, gdy trzeba wrzucic plik w innej wersji, niz ta spod
> URLa w specu.

Aha, rozumiem. To taka sama sytuacja jak ze snapshotami. Chwilowo
trzeba...

> Chyba, ze wysylam commita podmieniajacego URLa na tymczasowy, a potem
> wycofuje zmiane...

...zrobić właśnie tak. Ale docelowo będzie katalog upload/ (write-only)
na ftp, gdzie każdy z rw będzie mógł mieć konto i wrzucać rzeczy, potem
przy commicie speca pliki będą się przenosić na by-md5/ i jeśli tak
podano w specu do src/ (żeby można to było podać jako prawidłowy URL).

Część mechanizmu z przenoszeniem już działa, ale wrzucać można tylko
przez scp.

> Czy to samo dotyczy galazek ?

Hm? Commit speca na gałązce powoduje takie same akcje jak na HEAD
(zaciągniecie źródeł).

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::::: Wroclaw University, CS Dept : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h