SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Maj 2003, 18:53:03 CEST

On Mon, May 26, 2003 at 08:03:11 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Cytujesz coś wyssanego z palca.

Cytuję coś wyssanego z:

Pine.LNX.4.55L.0305231432400.13534 w rudy.mif.pg.gda.pl

[...]
Czy wiesz kiedy konkretnie bedzie uzyteczne coś więcej niż kernel 2.4 ?
Podziel się tym.
[...]

> Kernel zawsze bedzie miał własne pliki nagłówkowe.
> User space dopiero w Linuxie zaczyna (w innych systemach jest tak już od
> dawna.

Doskonale sobie z tego zdaję sprawę. Zdaję sobie sprawę, że na lkml
stwierdzono, że nagłówki userspace będą, jak komuś się zechce zrobić.
Ty najwyraźniej nie zdajesz sobie do końca sprawy z rzeczy, o których
zawzięcie dyskutujesz, na poparcie czego mam:

Pine.LNX.4.55L.0305261202250.13534 w rudy.mif.pg.gda.pl

[...]
Myśl był tak że funkcjonalnie to co ma być w glibc-kernheaders dotąd było
w kernel-headers.
[...]

Zakładam więc, że nie jesteś osobą kompetentną na tyle, żebym tracił
czas na bicie piany. Poczytaj archiwa lkml oraz kernel (czy glibc, nie
pamiętam) newbies FAQ.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/