SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 29 Maj 2003, 20:19:13 CEST

On Mon, May 26, 2003 at 08:59:09 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Pozwolisz ze w dosć specyficzny sposób zacytuję Twój list ..

Pozwolisz, że odeślę Cię do dowolnego Twojego listu...

> Wisz co to przypomina ?

Wiesz co to przypomina?

> To bardzo przypomina odszczekiwanie.

To bardzo przypomina bełkot niedopracowanego bota IRC-owego.

> Mam prośbę: zacznij wreszcie odpowiadać jak człowiek .. nie odszczekiwać ;>

Mam prośbę: zacznij wreszcie odpowiadać jak człowiek... nie jak
generator:/

> Prośba także do innych żeby uważali na wypowidzi w tym stylu bo to do
> niczego nie prowadzi. To jest wręcz niekontrolowana próba tylko
> podgrzewania atmosfery bez podejmowanai próby zmierzenia się z tematem na
> argumenty.

Poproszę o dokumentację zmian glibc-kernheaders z RH i analizę
zachowania ich w środowisku PLD.
Jeśli nie dysponujesz takimi materiałami - przedstaw opis kompleksowych
testów, jakie wykonałeś w celu empirycznego potwierdzenia prawidłowości
tych nagłówków w środowisku PLD w konfrontacji z glibc-kernel-headers.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/