RFC: fontpostinst (generowanie indeksów w /usr/share/fonts/*)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 29 Maj 2003, 21:13:54 CEST

Jakiś czas temu wrzuciłem tytułowy skrypt (jako oddzielny pakiet
- mógłby ewentualnie zostać dołączony do rpm-a... bo do rzeczy typu
XFree86 czy ghostscript nie pasuje, ponieważ od nich nie zależy).

Na razie nie widziałem zainteresowania - polecam przejrzeć, bo zamierzam
zastępować dotychczasowe, długie sekwencje %post/%postun regenerujące
indeksy wywołaniami tego skryptu (chyba że ktoś ma lepsze rozwiązanie?)
- skrypt sam sprawdza, co ma zregenerować dla danego rodzaju fontów
przy aktualnie zainstalowanych programach.

Krótki opis w specu i samym skrypcie.