distfiles

Czw, 29 Maj 2003, 22:57:45 CEST

> I kazda z tych wersji ma inne md5sum. Prawda?
> Zobacz jak to jets sprytnie zrobione. W specu trzyma sie nazwe pliku
> i jego md5sum - wiec nie jest grozne to, ze plik o tej samej nazwie zmieni
> zawartosc i sie nadpisze.

Dopiszesz md5sum do wszystkich otagowanych rev. specow ?

Jak ma to byc wrzucane, juz sie dowiedzialem. Dowiedzialem sie tez, ze na
razie ten mechanizm nie dziala :(

> Po jego sumie md5 zawartej w specu przypisanym do danego taga.

Do danego taga (sprzed np.pol roku) nie byla przypisana zadna md5sum. Byl
tylko tag na rev. tara w cvs-ie. Wiec?

Chodzi mi o brak "zgodnosci wstecz". To duzy minus.

Nie mow, ze nalezy sciagnac z URL-a, bo ze wzgledu na nieznmienianie nazwy
podczas aktualizacji tarballi na hoscie macierzystym, lezy tam aktualnie
zupelnie co innego.

  phone (48)(58) 347 14 61