Apel

Czw, 29 Maj 2003, 23:04:27 CEST

Wygląda że archiwa list dyskusyjnych będą publicznie dostępne. Właśnie
Michał powiedział mi że jako osobą odpowidzialną razem z Serkiem za obecne
mail.pld.org.pl zdecydowali że CDG którego nie ma i niewiedomo kiedy
powstanie zdecyduje kiedy będzie możliwe żebym dostał listy osób
zapisancyh na listy po to żeby móc zorganizować w inym miejscu
mail.pld.org.pl.

Mówiąc inaczej zostałem odesłany na /dev/drzewo bo sprawa decyzji CDG to
pieśń przyszłości. Tym samym Serek z Michałem zdecydowal że nie dadzą
osobom zapisanym dotychczas na listy PLD możliwości wyboru co i z kim chcą
robić np. żeby sami *świadomie* mogli wypisać się z jednych list i zapisać
na inne. O moralnych choćby aspektach robienia z jakiś rzeczy swego
rodzaju zakąłdników juz nei wspomne (w przyapdku Serka jest to już któryś
raz .. nie pierwszy i pewien jestem że takze i nie ostani).

Cieakwe, że nikt z reprezentantów dzisiejszego zamieszania nie ma chęci
doprowadzić tego do punktu w którym pewne rzeczy możliwie szybko będą
jasne (?). Czyli że trwa zabawa w podchody o to ile da się jeszcze wyrwać
z tego co było do tej pory zrobione.

Do wszytkich anty: jeżeli chcecie robić coś innego to róbcie to. Żyjemy w
wolnym kraju i każdy może robić w ramach prawa i dobrego smaku co mu sie
podoba. Mam nadzieje że wystarczy i siły i konsekwencji żeby to
doprowadzić to kiedyś do konkretnego punktu. Prośba miejcie tylko siłę
skończyć to co zaczęliście dzisiaj, bo bez wyjaśniania już teraz
wszystkiego co możliwe wszystko kompletnie pogrzebiecie, a reszte w
bezsensownych działaniach stratujecie.

Tak czy inaczej o ile nie uda mi się odzyskać list ludzi zapisanych to po
zorganizowaniu nowego mail.pld i zainstalwoaniu archiwów wychodzi na to że
z dużym prawdopodobieństwem na listy będzie trzeba zapisywać się jeszcze
raz.

Szkoda tylko że zamiast teraz zajmować się różnymi potrzebnymi rzeczami
wiele osób będzie zmuszone do podejmowania działań związanych z
reorganizacjami zasobów.