[malekith@pld-linux

Czw, 29 Maj 2003, 23:52:21 CEST

> hm.. no to nie wygodniej byłoby by trzymać to w cvs-ie? i jakimś
> skryptem w stylu make co miesiąc przebudowywać? ;) (te które się
> zmieniły). A później zmienione jedynie na distfiles wrzucać i datę w
> specu uaktualniać?

Poki nie ma skryptow, to IMHO nie.
Do skryptow sie kiedys przymierzalem, ale ziagle mialem ciekawsze zajecia.
Pewna proba usystematyzowania tego byly pliki README.* i pacze dorzucane
do poszczegolnych tworzonych przeze mnie tarow.

Chcesz sie tym zajac - to droga wolna. Do sprawdzenia sa jeszcze zasoby
francuskie (0.7.x -> 0.9.x: widzialem w RH ze korzystaja z kilku zrodel)
i rosyjskie (mam nowszego tara wyciagnietego z RPMa KSI-Linux, ale nie
wrzucalem bo trzeba by wyjasnic sprawy licencyjne).

  phone (48)(58) 347 14 61