Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 00:11:51 CEST

--->[Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:]

> No  tak. Ty  poza sianiem  zamętu, zrobieniem  paru odcinków
> pld-trafic itp nie włożyłeś w PLD zbyt wiele pracy. Więc nie
> ma co liczyć na zrozumienie.

Tak  tak, Michale  -  ty natomiast  jesteś MegaDeveloperem,  i
oczywiście czujesz moralne prawo,  aby nas pouczać i tłumaczyć
gdzie prawda a gdzie fałsz. Kloczek wycina developerom RW - OK,
developerzy przenoszą się gdzie indziej - jest źle.

> No tak, kończą się argumenty to zaczynamy się wydurniać?

Myślę  że powinieneś  się  sam wypisać,  po  co ci  szarpanina
nerwów.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info