commity

Pią, 30 Maj 2003, 10:25:36 CEST

On Fri, 30 May 2003, Tomasz Trojanowski wrote:

>                                             ^^^^^^^^
>
> Nieprawda. Wystarczy że wyślesz skrót hasła agaranowi.

Mylisz się (jak wiele osób które w tym biorą udział). Poproś kogoś o
logi z #pld-fork i poczytaj sobie. Osób które było na kanale było całkiem
sporo .. conajmniej kilkanaście z nich loguje wszytko co pojaiwa im sie na
ircu.

W "manifeście" jest przykładowo mowa o demokracji. Tymczasem wiele osób na
tym, kanale mówiło "demokracja owszem ale bez kloczka". Mało kto
protestował (w sumie tylko Wojtek że tworzy to neiebzpieczny precedens), a
reszta raczje przytakiwała. Mówiąc inaczje już na starcie całosć zostałą
skarzona. Przyładowo o poziomie końcowej manipulacji świadczy zdanie:

<@mmazur> cieciwa, tam *nic* takiego nie ma... sam walczyłem, żeby wywalić wszystkie ustalenia z tego pliku

Jest tu mowa o treści "manifestu", a jest to odpowidź na wątpliwości
Wojtka w którym Mazur zapewnia, że ów dokument nie tworzy precedensu ale
jednocześnie co ciekawe mówi sporo na temat tego pod dyktando jakich
załozeń była formułowan treść.
I jak się przyjrzysz to rzeczywiście w owym "manifeśdie" nie ma nic o
niczym co byłoby jakimkolwiek ustaleniem co mogłoby kogokolwiek tutaj
wiązać. To była tylko porostu furtka legitymizująca działania.

Mówiąc inaczej z rozmów z przed godziny 16tej wczoraj wynika że to co jest
w ym manifeście to jedna wielka *ściema* i mydlenie oczu. Nikt mi szansy
dawać nie zamierzał i nie zamierza. Co najwyzej kilka osób tak
formułowało wypowidzi wobec wachajacych się/mało zorientoweancyh żeby nie
powiedzieć tego wprost.
Całość tak jak rok temu przedewszytkim bazuje na niedoinformowaniu i/lub
dezinformacji (wachajacy sie zwykle dostawali odpowidxzi jakie mogły ich
usatysfakcjonować anie to co RM i kilka nncyh osób ustaliło.