Fw: Re: PLD-doc: users_requests.txt (NEW)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 30 Maj 2003, 00:20:11 CEST

On Friday 30 of May 2003 00:06, Michal Kochanowicz wrote:
> No tak. Ty poza sianiem zamętu, zrobieniem paru odcinków pld-trafic itp
> nie włożyłeś w PLD zbyt wiele pracy. Więc nie ma co liczyć na
> zrozumienie.

Hmmm... twoje ego prawie dorównuje kloczkowemu. I fakt... ani ciebie, ani jego
tak naprawdę nie rozumiem.

> No tak, kończą się argumenty to zaczynamy się wydurniać?

Nie zwykłem się tłumaczyć z własnego poczucia humoru. I nie mam zamiaru. Przy
czym rozumiem poczucie humoru autora pola To. Na liście security jest na
przykład napisane "Tajemnice panstwowe".

Jeśli chcesz natomiast owemu autorowi tłumaczyć, że jego poczucie humoru jest
w jakiś sposób złe... no... powodzenia. Twoje argumenty na pewno będą
ciekawe.