ostatni dzien dyskusji....

Piotr Szymański djurban w averne.net
Pią, 30 Maj 2003, 00:37:40 CEST

Hi,
Sergiusz Pawlowicz (Friday 30 of May 2003 00:29)
> Sorki  chyba podpisywałeś  się pod  innym dokumentem,  nie pod
> moimi listami?  Czemu chciałbyś  bym konsultował z  tobą każdy
> mój list?
Nie zrozumielismy sie.
Chodzilo mi o to ze nie po to dolaczalem do pld-fork zeby teraz sluchac na
liscie jakis bezsensownych tekstow.

Nie powiadomilismy mkochano, tak nasz blad, ale oczywiscie zamiast potraktowac
to spokojnie mimo jego natarczywych maili i powiedziec przepraszamy, nasz
blad, teraz siadzmy razem do pracy, to klocicie sie duperele.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net