SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 00:57:18 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Do  tego  jest potrzebna  dyskusja  nad  zalozeniami. A  nie
> dzialanie  metoda  faktow  dokonanych.   Bo  mi  to  zaczyna
> przypominac lustrzane odbicie kloczka...

Przysięgam,  że nigdy  się  nie powtórzy  wycinanie na  CVSie,
liczę na to,  że mimo braku czasu, znajdziesz go  tyle, by być
zadowolonym z założeń, które _wspólnie_ opracujemy.

I jeszcze  raz przepaszam za emocje,  kupiłem nerwosol, akurat
ta butelka wystarczy na najblizsze dni.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info