Apel

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Pią, 30 Maj 2003, 01:20:59 CEST

Mniej wiecej Fri, May 30, 2003 at 12:09:10AM +0200, zainteresowany Witek Kręcicki rzekl:

> tu z kilkoma szkołami się spotkałem. Generalnie ochronie podlegają bazy
> danych informacji, na podstawie których można zidentyfikować osobę. W
> przypadku maila - finger. Latwiej zidentyfikowac na podstawie maila niz
> numeru PESEL

same adresy e-mail nie są, komplet imię, nazwisko i mail - to już może
być kwestia sporna - zależy na jakiego człowieka się trafi.
Można zawsze zadzwonić do GIODO, mają placówki we wszystkich miastach
woj. bodajże

http://www.giodo.gov.pl

Zbyniu
--