[pld-fork] Re: changelog and -Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 30 Maj 2003, 00:45:13 CEST

On Thu, May 29, 2003 at 23:07:52 +0200, Rafal Janiczek wrote:

> jest. u mnie to widac np ekg nie "zrywa" przy /list podobnie irssi przy /set

Aha.

> niestety u mnie mailbox nie przekracza nigdy 20 maili, musialbym jakies
> wygenerowac dla tego testu. ale ktos pisal ze ma skrzynki po 8000, moze sie
> zgosi do zrobienia testu

Aktualnie mam jednego mailboksa z ponad 8200 mailami, ale mogę sięgnąć
po płytki i sprawdzić zachowanie do kilkuset tysięcy maili, tylko
wcześniej muszę zrobić miejsce na dysku.

> Jak sam widzisz, sa programy ktore dzialaja szybciej lub wolniej. sam to
> sprawdziles. djrzulf stwerdzil, ze mozna by zrobic liste w cvsie do ktorej
> kazdy by wpisywal programy ktore moga byc (czyt. zyskuje sie szybkosc badz
> duzo miejsca) z Os i takie w ktorych tego nie wolno robic.

Taka lista była w PLD-doc/Optimization-pl.txt - weź sobie z Attic.

> Dzieki temu po
> jakims czasie mozna by wymusi w specach dla wybranych programow rpmflags na
> -Os bez szkody dla szybkosci i stabilnosci calego PLD.

Jutro mogę poprawić zasoby rpma, żeby przygotować je do makr
optymalizacyjnych.

> wymaga to coprawda duzo
> testow, ale mozna wiele zyskac... pytanie tylko, czy komys sie chce to robic?
> Nie musza to byc jakies massowe testy czy cos w tym stylu, zmiana
> optymalizacji to nie jest jakas pilna sprawa, wiec moze poczekac. Po prostu
> jak ktos potestowal bo mial na to checi to dopisuje do pliku, inni sprawdzaja
> i dodaje sie do speca. moze byc?

Ciągle przypominam o -fomit-frame-pointer, w przypadku którego testy
sprowadzają się do sprawdzenia, czy pakiet w ogóle działa i się nie
sypie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/