SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pią, 30 Maj 2003, 01:41:47 CEST

On Fri, 30 May 2003, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> --->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Proponuję opracować dla  Ciebie i Tomka płynne  przejście z Ra
> na  RH/debiana/cokolwiek -  gdyż jak  widzę zdrowy  rozsądek i
> argumenty zdecydowanej większości developerów nie docierają.
>
> Ac za cenę możnowładztwa Tomasza? - wybieram Nesta.

Wiesz .. nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale już nie długo będziesz mówł
usprawiedliwiać swoje poczynania tym że np. ja Ci przeszkadzam. Ciekawy
jestem z kogo następnego będziesz wtedy robił wroga #1 ?

Zarzucałeś mi zapędzy do komercjalizacji .. dzisiaj nie zaprzeczasz że
masz coś przeciwko temu, a nawet więcej chetnie do tego dołożysz rekę o
ile ktoś dałby Ci nad tym kontrolę
Zarzucałeś mi że w sumie nic-nie-robie tyle że sam w wsumie w cvs
wykonałeś tyle przez trzy lata tyle ile niejednej osobie zdażyło się
zrobić w przeciągu kilku godzin.
Zarzucałeś mi że walczę z innymi .. dzisiaj co robisz ?
Zarzucasz mi możnowładztwo .. a co dzisiaj sam robisz ? Zachowujesz się
jak Dama .. "temu damy, a temu nie damy".
Od dłuższego czasu mówiłem że Nest to strata czasu i co ? dzisiaj
na ircu sam napisałeś że sam pierwszy wywalisz kogoś kto będzie myślał
o Nest.
Zarzucałeś mi wieloktornie, że nie potrafie rozmawiać .. dzisiaj co ? sam
dałeś dowód tego, że rozmawiać już nie chcesz/nie potrafisz. Jeszcze
jesteś w stanie rzucać kragłymi zdanaimi a w razie gdyby te akurat nie
były stosowne poprostu błowem.
Wielokrotnie zarzucałeś mi że chcę cos przejąć. Co dzisiaj zrobiłeś ?

Wątpie żebyś był w stanie dłużej sprawiać wrażenie że coś robisz. Przez
jakis czas na pewno będzie Cie się to jeszcze udawać .. przez jakiś czas.

Jeszcze raz powtórze, że tylko kwestią czasu jest to że okaże sie że nowy
"król jest nagi". Będzies mógł to robić tym dłużej im PLD nie będzie mogło
się podnieść. Dlatego Twoje własne diałania sa obliczone na wyrządzenie
możliwie wielu szkód (zapene jeszcze kilka razy to powtórzysz). Tym co
zrobiłś dzisiaj dałeś dowód na to że po raz kolejny masz dość głęboko to
że niszczysz czyjąś prace .. kilkuletnia pracę (nie tylko moją) bo PLD
zanim dojdzie do poziomu z dnia wczorajszego to minie sporo czasu i że
traktujęsz ją tylko insstrumentalnie. Wybraś drogę rozwoju przez podział
albo jak wolisz robienia nowego ale nie poprzez zostawienie w spokoju
"starego" tylko najpierw możlwie dotkliwego zniszczenia tegoż "starego".

Rób tak dalej .. czas działa na Twoją niekorzysć bo nawet jeżeli nie będę
nic robił to coraz mniej będziesz miał do niszczenia. A co potem ? "Kto
sieje wiatr ten zbiera burzę" ..

Demokratyczne _rządzenie_ ? obiecanki cacanki. Po co ktoś miałby wybierać
kogoś do jakiegoś decyzyjenego ciała osobe która nie bierze udziału w
pracach którymi żeby kierowac trzeba się w nich orientować.

> Port  poldka  do debiana?  Dobry  pomysł,  myślę że  spokojnie
> możesz się tym zajać.

Przypomina mi się Twoje gadanie, że po co nam kulawo dzialjacy cvs skoro
możemy użyć zasobów na SF. To taki namacalny dowód tego że nawet nie
wierzysz w to nawet, że jesteś w stanie coś zrobić samodzielnie. Zapewne
to dlatego tak łatwoe przychodzi Ci przyoblekanie sie w czyjąś pracę.

Na razie jeszcze pokazujesz gdzie sa pola .. za kawałek to wszystko tam
dokłanie poprowadzisz. I nie zdziwiłbym się gdybyś przy tej okazji
popełnił wszytki te bezeceństa o które wieloktotnie mnie oskarżałeś, a
których nie udało Ci się udowodnić ..
Skoda tylko osób które wyprowadzisz w pole .. tego że zmarnujesz im (i mi
tekże) sporo czasu z ich zawodowego czy prywatnego życia.

Całe zajście jest dość moralnie dwuznaczne czy wręcz obrzydliwe. Ktoś kto
ma odwagę działać poprawnie powionien mieć siłę i honor odejsć po to żeby
zacząć robić coś innego. Powinien działać z otwartą przyłbicą. Czyż nie ?
Ty nie masz siły pociagnąć niczego .. masz wyłącznie spryt
wykorzystywania i podkręcania czyjegoś niezadowolenia.

Osoba o czystych zamiarach powinna najpierw powiedzieć co chce zrobić.
Zapewne przez jaks czas może nawet samodzielnie pewne rzeczy robić do
momentu aż inni załapią o co chodzi jak to miało miesjce przy początkach
PLD. Co takeigo przezez ostani rok ciekawego zrobięlś co miałoby
jakieś odniesienie do alternatywnej działalnosci PLD ?

Nadal nie masz żadnej alternatywy, a reszta osób tylko ma wrażenie że wie
ze taką skonkretyzowana alternatywną droge prezentujesz. Za kawałek
opadnie kurz .. i okaże sie kto strzelał, kogo terafiła kula i czy była to
ta osoba w którą celowano na początku.

Po etapie działań z wykorzystaniem innych osób przyjdzie zapewne
prezentacja tego co robisz że to właśnie TO jest PLD (media). Przez jakiś
czas jeszcze tak jak dzisiaj będiesz mógł używać mało konkretncyh
sformułowań obliczonych na dokładnie to co inny chcą usłyszeć. Potem
zostanie już tylko wykrzykiwanie i machanie pięciami, a dalej pustka ..