AC, NEST i inne pierdziawki Re: SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 30 Maj 2003, 01:56:00 CEST

On Fri, May 30, 2003 at 00:52:41 +0200, Jan Rekorajski wrote:

> To nie jest chyba problem ze statycznymi binarkami, tzn ja nie mialem
> takich problemow jak robilem upgrade Ra->pozny Nest (jedynie rpm mi sie
> zatkal). Trik polega na takim zrobieniu zaleznosci/poprawieniu poldka zeby
> lyknal najwazniejsze pakiety za jednym razem.

W tym celu należy odkomentować opcję:

particle_install = no

i nakazać upgrade glibca i rpma w jednym poleceniu.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/