SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Pią, 30 Maj 2003, 10:46:33 CEST

On Fri, 30 May 2003, Michał J. Podyma wrote:

>                                                            ^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> od kiedy masz wizje prorocze ??
>
> ps. moglbys ten tydzien poczekac a potem nas wysmiac ;),
> ze jestesmy nieudolni i tak dalej

To żadna wizja. Nie zawiera to żadnego terminu a tylko pośrednio zadaje
pytanie do osób które w tym uczestniczą żeby same to oszacowały.
Zgodnie z tym co Mazur napisałe zrobion iwiele przed w tym kierunku żeby
mmożliwie mało ustalić i w sumie tylko ustalono że osoby majace dostęp do
infrastruktóry moga speóbować podjąć sie przejęcia całości bez w nikania
dokąd to prowadzi.
Jeszcze raz .. teraz ta grupa jest tak na brzegu sporej łąki.