SPECS: glibc-kernheaders.spec (NEW)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 30 Maj 2003, 10:49:59 CEST

On Fri, 30 May 2003, Krzysiek Taraszka wrote:

> Nie, Andrzej i Tomek dobrze myslą, i Ja jestem tez ZA tym, aby przejsce z Ra
> na Ac odbylo sie BEZBOLESNIE, wiec w takim razie i Ja mam iść sobie na
> /dev/drzewo ?

I przeciez juz chyba padło tu na liscie jak to zrobic trzeba.
Musi byc tak jak przy przejsciu RH5->Ra - specjalny, statycznie
linkowany rpm, albo skrypt instalujacy jednoczesnie glibca,
rpm (z zaleznosciami) i przebudowwujacy baze, odpalany po zmianie kenrela na 2.4.

Teraz to tylko ubrac w "migrate package" (cos jak ten rpm 3.0.5 co w
supported na i386 lezy). Przeskok jest zbyt duzy, by pakiety z 1.0 i 2.0
mozna bylo mieszac "tak ot", bez zwazania na roznice np w formatach baz.

Jedyne co w pakietach 2.0 trzeba pilnowac w zwiazku z 1.0 to odpowiednie
Obsoletes i odpowiednio wysokie Epoch/Rel coby poldek zawsze uwazal
pakiety Ac za nowsze od analogicznych z Ra.

M.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-