commity

Pią, 30 Maj 2003, 11:02:05 CEST

On Fri, 30 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
[..]

> Mimo wszystko Tomku, sugeruje, zebys haslo podeslal.
> Wtedy sie okaze jakie sa rzeczywiste zamiary.

Kurcze .. masz rację.
Zaraz to zrobię .. "nieobecni nie maja głosu".

[..]

> Zdanie wyrwane z kontekstu, ja np. nie wiem o co chodzi.
> Zatem moze ktos sie do tego ustosunkuje ?

Poproś chocby Mazura czy Wojtka (o nich już była tu mowa) żeby udosrpnili
Ci logi. Zreszta jeżeli ktoś ma zamiar uczynić gre takaą zeby karty były
na stole a nie pod stołem to powinien wystawić to publicznie.
Nie chcę wystawić tego co mam bo po zawartości możnaby dojść kto mi to
udostępnił.
Nawet jeżeli spreparowałbym te logi nieco żeby usunąć ślady to i tak nei
ja powinienem przytoczyć logi tych wypowidzi. Kanał był w końcu publicznie
dosępny wiec żadnej tajemnicy nikt tu nei ujawni.

Zapewniam Cie niemniej, że to zdanie miało taki kontekst jaki opisałem.