Proponowany skład CDG

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 30 Maj 2003, 11:02:06 CEST

Dnia pią 30. maj 2003 00:38, Michal Moskal napisał:
[CIACH]
> Co do kloczka -- nie ma go w CDG, chyba robi forka, nie wiem. Jak się
> sprawy wyjaśnią to do przegłosowania.
[CIACH]
>     363	kloczek		zawsze
[CIACH]
Dlaczego kloczka nie ma w CDG ? Skoro demokracja ma być, to _PEŁNA_
demokracja. A ja właśnie bym go zaproponował do CDG. Kloczek na razie nic o
forku nie wspominał - z tego co widzę, to usiłuje się spokojnie zorientować w
ogóle w sytuacji bo wszystko zrobiono "za plecami" nie tylko jego, ale sporej
części osób ..... Dlaczego mu nie zaproponujecie udziału w CDG ? W końcu to
będzie "ciało" które _WSPÓLNIE_ kontroluje całość - więc nie będzie takich
motywów, ze kloczek sam komuś rw odbierze ..... Będziecie mieli wpływ na jego
decyzje - a przecież w tej całej "rewolucji" chyba o to chodziło, nieprawdaż
? Tak więc postuluję o umieszczenie kloczka w CDG (oczywiście za zgodą samego
zainteresowanego). PRZYZWOITOŚĆ wymaga, żeby mu to zaproponować.

A teraz pytanie do kloczka - rozumiem Cię, bo widzę co się dzieje, ale mam 2
"podchwytliwe" pytania (chciałbym sobie rozjaśnić sytuację - zapewne nie
tylko ja  ...):
1. czy faktycznie będzie fork ? (pld_zrewolucjonizowane i pld_kloczka)
2. Czy zgodziłbyś się na udział w CDG gdyby Ci go zaproponowano ?
Oczekuję _RZECZOWYCH_ odpowiedzi, bez osobistych wycieczek, bo na razie dużo
tutaj słownych przepychanek a mało treści i nadal nie do końca się orientuję
co się dzieje i jaka jest przyszłość PLD ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl