Apel

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 30 Maj 2003, 11:02:10 CEST

On Thu, 29 May 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Mówiąc inaczej zostałem odesłany na /dev/drzewo bo sprawa decyzji CDG to
> pieśń przyszłości. Tym samym Serek z Michałem zdecydowal że nie dadzą
> osobom zapisanym dotychczas na listy PLD możliwości wyboru co i z kim
> chcą robić np. żeby sami *świadomie* mogli wypisać się z jednych list i
> zapisać na inne.

???
Sprawa jest w zasadzie natury technicznej.

Wszyscy podpisani mieli dosyć twojego forsowania wbrew wszystkim Twoich
pomysłów. I to z pistoletem przy głowie w postaci odbierania RW (do czego
sam się w jednym z postów przyznałeś, że używasz tego jako argumentu).

Jedyna rzecz jaka się zmieniła dotychczas to lokalizacja cvs-u.
Listy mają inny adres (@pld-linux.org), ponieważ to ty trzymasz DNS domeny
pld.org.pl.

Pozostałe zmiany tak czy inaczej byłyby wprowadzone.

Ja osobiście BARDZO bym chciał żebyś pracował w zespole - tak jak
dotychczas.

I bardzo bym chciał, żeby obecna sytuacja spowodowała u ciebie _głębokie_
zastanowienie nad własnym postępowaniem. Bo podłoże obecnych kroków ma
baaaaardzo długą historię...

> [...]
> chcecie robić coś innego to róbcie to. Żyjemy w wolnym kraju i każdy
> może robić w ramach prawa i dobrego smaku co mu sie podoba. Mam nadzieje
> że wystarczy i siły i konsekwencji żeby to doprowadzić to kiedyś do
> konkretnego punktu. Prośba miejcie tylko siłę skończyć to co zaczęliście
> dzisiaj, bo bez wyjaśniania już teraz wszystkiego co możliwe wszystko
> kompletnie pogrzebiecie, a reszte w bezsensownych działaniach
> stratujecie. Szkoda tylko że zamiast teraz zajmować się różnymi
> potrzebnymi rzeczami wiele osób będzie zmuszone do podejmowania działań

Rozumiem, że chcesz zacząć osobno na własną rękę nowy projekt?
Bardzo szkoda...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...