commity

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 30 Maj 2003, 11:07:39 CEST

Dnia pią 30. maj 2003 10:51, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
[CIACH]
> Mimo wszystko Tomku, sugeruje, zebys haslo podeslal.
> Wtedy sie okaze jakie sa rzeczywiste zamiary.
POPIERAM. Wyślij - nic Cię to nie kosztuje, a pokaże, że zależy Ci na PLD i
jesteś powyżej jakichś "politycznych" intryg. A po tym, co zrobi reszta
"spiskowców" będzie wiadomo co się dzieje :)

> Wyslalem paru osobom na priv co na ten temat mysle. Rozwine temat.
>
> Decyzje o zabraniu kloczkowi RW, czy podobna zgodnie z manifestem moze
> podjac CDG, ktorego jeszcze nie ma.
> Dyskusyjne jest, czy decyzje takie moga dotyczyc spraw _sprzed_
> opublikowania manifestu (niedzialanie prawa wstecz). Ale o tym _mozna_
> dyskutowac.
>
> Natomiast nieuwzglednienie kloczka w skladzie CDG jest IMO bezpodstawne.
> I ZTCW, nie tylko ja tak uwazam.
kloczek POWINIEN być w CDG !!!

> Jezeli chcecie powaznie tworzyc/reformowac PLD, to zawiescie emocje na
> kolku i trzymajcie sie sami ustalonych przez siebie zasad.
Prosiłbym również - więcej rzeczowych argumentów i bez osobistych wycieczek
(bo trudno się przez ten gąszcz mailli przedrzeć .....) - te można sobie
zachować na priva.

[CIACH]
> Ale mimo wszystko Tomku ty tez odwies emocje na kolek, wyslij haslo do
> CVS-u i pozwol, zeby wyszlo szydlo z worka [ jesli takie tam siedzi ].
kloczek - WYSYŁAJ !!! Ja również chcę wiedzieć na czym stoję.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl