braki

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 11:46:36 CEST

--->[Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl>:]

> 3.    (od   padu    dysku,   nie    ostatnich   zmian)    na
> http://lists.pld*/ nadal jest "0 subscribers" i odnośniki do
> 200212 zamiast 200305

Zgadzam się,  zmiana systemu operacyjnego  dziwnie zamieszała,
nie mam niestety czasu aby siąść nad tym. Ale kiedyś naprawię.

> No  i  (to   od  daaawna)  interfejs  ma   jeszcze  dużo  do
> poprawienia  (ucinanie   czasem  na  początku   listów,  nie
> zabezpieczanie znaków typu < >).

Serdecznie zapraszam do współpracy, kod jest na GPL!

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info