braki

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 12:20:25 CEST

--->[Quoting Jakub Bogusz <qboosh w pld.org.pl>:]

> To jest bezpośrednio z ezmlm-cgi-py.sourceforge.net, czy
> z jakimiś modyfikacjami?
>
> Ale jak dla mnie końcówka (-py) niekompatybilna...

Już trochę ulepszeń weszło, postaram się je wstawić do CVS
niebawem, jeśli ktoś potwierdzi chęć współpracy.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info