Okrągły stół w PLD?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Pią, 30 Maj 2003, 12:57:16 CEST

--->[Quoting Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl>:]

> Nie majac zadnych pomyslow co potem i puszczajac wszystko na
> improwizacje ?

Chcesz mnie przekonać, że dotychczas to jechaliśmy według jakiejś
stałej koncepcji?

> Moze nie ma, ale nie ty o tym decydujesz.
> W kazdym razie nie TYLKO ty.

To było moje zdanie - a nie decyzja :-P

PS. Andrzeju - może zabierzmy  się do pracy? Mówiłeś że jesteś
zajety, ja  też mam dzisiaj full  roboty :-) Nie ma  co tracić
czasu!

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info