dwa pytania do kloczka

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Pią, 30 Maj 2003, 13:04:21 CEST

Dnia pią 30. maj 2003 12:39, Tomasz Kłoczko napisał:

> Nie nie powiem (jeszcze) nic. To byłby podpis pod czymś in blanco.
> Bardzo chetnie poczekam do czego to uda się doprowadzić bez włączania się
> w trakcie.
Hmm, momim zdaniem to nie byłby podpis in blanco, tylko udowodnienie, ze
zależy Ci na dystrybucji a nie na kłótniach które nic nie wnoszą. Powinieneś
się włączyć już teraz, bez czekania. Wycofać się zawsze możesz - nikt Cię za
to nie rozstrzela. Odpowiedz tak lub nie - ale odpowiedz - wiele osób na to
czeka ....
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl