[CDG/ALL] Do przemyslenia....

Pią, 30 Maj 2003, 13:17:28 CEST

> Jako, ze CDG jeszcze formalnie nie istnieje zglaszam oficjalnie
> na forum publicznym.
>
> Proponuje wydanie PLD 2.0 na dzien 1.VIII.2003

Moim zdaniem ze wzgledu na okres wakacyjny i przewidywana nieobecnosc duzej
czesci zespolu temin jest malo realny.

Zreszta bardziej istotne od terminu jest okreslenie _zadan_ , ktore zostaly
do wykonania.

> Wiazalo by sie to z:
>
> 1) od dnia 1.06.2003 _zamrozeniem_ wszelkich updejtow oprogramowania a
> skupieniu sie na poprawianiu bledow [odstepstwa -> A1]
>
> 2) szybkiej (!)! i rzeczowej dyskusji co powinno sie znalezc w wym wydaniu

A w razie sporow,jakie kryteria decyzyjne ?

> 3) przygotowaniu odpowiedniego sprzetu, w chwili obecnej mamy porty PLD na
> i586, i686, Athlon, PPC, i te porty dzialaj.
> SPARC/SPARC64 i AXP jest w powijakach z wielu powodow

Co z i386 ?
Jest instalator na PPC ?

ZTCW, sparc nie ma obecnie dostepnego buildera (chyba, ze dojdzie do
porozumienia z kloczkiem, ale tego w harmonogramie nia ma).

Stawiam, ze okolo miesiaca potrwa samo _przebudowanie_ wszystkich zasobow.
I nie chodzi tu o czas samej kompilacji, a o logistyke:
trzeba przebudowac, zainstalowac przebudowane, przebudowac co innego, ...
Na poziomie samych pakietow perlowych jest ok. 5-6 poziomow takiej rekursji.
A nie jestem pewien, czy nowy perl juz sie buduje...

> Do przedyskutowania posostaje na jakich komponentach opieramy PLD 2.0
> sugestie, aby czekac na wyjscie kernela 2.6.x czy inne uwazam, za odrobine
> nie na miejscu.

Od tego, a nie od terminow trzeba zaczac.

Co z OO ?

  phone (48)(58) 347 14 61